TOP 09 představí své lídry ve videomedailoncích

Politická strana TOP 09 pokračuje v trendu využívání nových technologií v politickém marketingu. Na sociální síti Facebook a svých webových stránkách představí své volební lídry v jednotlivých krajích formou videomedailonků. Ty budou moci nejen fanoušci a podporovatelé shlédnout díky propojení s video kanálem TOP 09 na serveru YouTube, který se pyšní úctyhodnými sto pěti tisíci shlédnutými videi. „Ve videích se naši lídři představí nejen při práci, ale především při trávení svého volného času a v běžných situacích, které přináší život,“ uvedl generální sekretář TOP 09 Václav Kubata. „Jsem přesvědčený, že i toto je forma, jak se můžou politici přívětivým způsobem a v duchu našeho hesla ‚Úsměvů není nikdy dost‛ lidem přiblížit,“ dodal Václav Kubata.

„TOP 09 svoji volební kampaň nezastavila, projekt přípravy jednotlivých medailonků navazuje na naši dlouhodobou snahu představit jednotlivé osobnosti na čele našich kandidátek,“ řekl volební manažer TOP 09 Jaroslav Poláček. Každou středu bude zveřejněn medailonek jednoho z lídrů. Prvním bude Václav Horáček, který je lídrem TOP 09 v Libereckém kraji. „Absolvoval jsem velmi příjemné natáčení videoklipu. Co pro mne bylo nové? Neustálé opakování krokové variace, statické dlouhé postávání, ale především úprava mého designu. Pudrování, šminkování, make-up. Děvčata nezávidím. Již nechci být manekýnkou,“ popsal peripetie při natáčení lídr TOP 09 v Libereckém kraji Václav Horáček.

TOP 09 je v České republice průkopníkem mezi politickými stranami ve využívání online kampaně. Její stránka na Facebooku je nejoblíbenější ze všech politických stran, má přes 18000 fanoušků, s kterými aktivně diskutuje většina volebních lídrů.   Na další prestižní sociální síti Twitter je TOP 09 rovněž největší z politických stran. Se svými osmi sty „následovateli“ se řadí mezi největší Twitter účty, co se týče organizací, u nás.

První videomedailonek naleznete zde.

Jan Jakob
 tiskový odbor

V Praze dne 17. února 2010

Tento web používá cookies pouze pro měření návštěvnosti